Harcèlement de la part de @terroristik_beatz

No more croissant for you mon amie

1 Like

Mais ta mère aura ma bite c’est bien non?

@OldKingHamlet @Courier
Here is a translation of what @Le-mentalist77 said:

Please take appropriate action for Mentalist’s threats and harassing other community members such as @Terroristik_Beatz and myself.

1 Like

Don’t touche a MelonMan !!! Melon for ever @TheSenate 😉

1 Like

@OldKingHamlet @Courier

My Mother Is A Saint.

Do everyone here a favor and ne pas revenir à ce forum et va te faire foutre, petite salope.

No-one likes you, or wants you here. You have only been a nuisance to the community, and we all want you to leave.

OKH and C are fed up with your shit, too, and with this I hope to god you are permanently banned from this forum.

Gros @Le-mentalist77 Casse toi, mais vraiment tu détruit la communauté PHG sans cesse !
Tu insulte, Tu provoque, Tu signale des gens qui te protègent à moment donné casse toi, sinon j’arrive a melun pour te trouver et je te jure tu vas regretter de casser les couilles au gens qui te font rien !

let him speak, do not bring him intent.

Cher petit adeeptz mdr attend dois-je remettre tes photos ?

mes photos de quoi, mdr tu me connait pas tu vas mettre quel photo où tu te fait violenter de gens qui t’aide ?

1 Like

He’s like a child leave him alone let him cry and he’ll get over it

yeah for sure, but he is french and is in the same departement as me like same city so he should not make the guy who knows better if you see what i mean !

Tu passe ta vie sur le forum tu na pas de vie et le pire tu passe ta vie ici à parler de moi à polluer les topics et à rabâcher la même chose sans cesse

Pourquoi tu mêle les autres c’est entre moi, terroristik contre toi

tu fait ta pub de snap où comment ça se passe mdr

Alala ce cher adeeptz

let him speak this children, do not bring him intent !