PLEASE PLEASE PLEASE PREDATOR JUNGLE HUNTER 1987 DLC TANK YOU ILLFONIC
Please Please Please DLC JUNGLE HUNTER ILLFONIC PLEASE
Predator ANCIEN not jungle Hunter
I understand your view, however please stop spam-making threads about it though. The best way to get the devs to do something like this would be to list out points and reasons, instead of repeatedly saying you want it.
As @CHUCK_YT stated, this kind of thing does get people banned from the forums, so please do not continue to do this.
Not going to happen bro, you’re going to get banned
Predator ancien not jungle Hunter 1987
Donc laissez moi m’exprimer en paix et me battre pour un skin predator qui est pour moi le plus beau au monde et qui est la mascotte okai ! Maintenant aller sur un autre topic si celui là ne vous convient pas mais ne m’empêche pas de ma battre pour l’amour yautja
Shut the hell up.
Ok, I found the translation error that I made, and I meant to say please stop making multiple threads instead of to stop discussing it. Sorry about the translation error.
Not je continue Please illfonic jungle Hunter doit être accessible à tout le monde l’exclusivité a assez durée et déjà que ce jeu meurt à petit feu tout les jours vous ne pourrez plus le développer car pu personne ni jouera donc si plus personne y joue l’exclusivité tombe à l’eau réfléchissez de sortir ce skin pourrai redonner vie à ce jeu
ok no problème mais laissez moi respirer merci
You get nothing, you lose, good day sir! No JH for you.
Hey can you shut the hell up you are never gonna get him
You dont deserve it!
All you are Le-mentalist is a entitled bitch that gets mad when you don’t get what you want
Tu supprime tout tes posts et tu arrête et j’arrête ou soit tu décide de l’harcèle et de polluer encore et encore mes topics avec tes post et je continuerai encore et encore à en refaire de nouveau