Connectivity issues 7/22

We’re aware of the current connectivity issues affecting our games.
Please check back here or on our socials for more updates.
We’ll let you know when the issue has been resolved.

*Update 10:07AM: It looks like the issues are being resolved and connectivity is being restored. Thank you for your patience! Please let us know if connectivity issues persist for you.

8 Likes

https://status.playstation.com/

Intriguing.

It’s affecting UPS, HBO max and Amazon as well

It’s the god damn government trying to erase information on this!

The Sabertooth Turtle!!!

NEVER FORGET!!!

8 Likes

The gov’t denies knowledge.

X-Files theme intensifies even further

5 Likes

A part augmenté la santé de tout les predator un large buff de leur santé à toutes les classes et un buff de Isabelle de 20 pv pour arrive à 175 de pv avec peau dure je ne vois pas d’autres problèmes à vous faire passer

The fkn cat at 40 seconds

@REYNOSO_FUA11
@Forever_Mello

3 Likes

hey since we have isabelle in the game what your next guess for the two predator

The next two updates will be Predators

Possibly another new map/mode

31 août mdr loin très loin

hm um maybe well Mr black definitely him um the Falconer but it going to take a bit because of his drone a new map Mexico because the have said it before or a desert map but I know its going to be more jungle theme but I’m not complaining tho um a new mode I think is the persever planet

I don’t think we’re getting Mr. Black, Tracker or Falconer as a class

also some banks xD

maybe your right or maybe your wrong I guess time well tell

what do you think their working on?

We already know the next predator class we will receive is Cleo (the predator referenced in the Dutch tapes) as it was announced in a PlayStation blog a while back

after that who knows probably another time period predator like the one codenamed “Tiki” in the datamined files

Ils nous faut absolument un nouveau mode l’état du jeu est critique je propose 2 predator en équipe contre 6 commandos en traque normal toujours et je propose mode nuit également sur toutes les mêmes map et également mode 3 predator vs 10 commandos en traque comme le film de 2010 predators sur la planète des predator je trouverais se mode énorme

ou peut-être un pack de plusieurs predator ça serait le bienvenue avec de nouvelles armes predators et un nouveau mode surtout une map et un nouveau mode de avec un pack de 2 predator pourrais vivement relancé le jeu à coup sûr pour la maj du 31 août je mise sur predator Cléopâtre et mode nuit

yeah Cleo and a night mode is probably a safe bet for the next update